donderdag 25 november 2010

FF-ling

Terwijl ik vorige week de tv-reclame zag waarbij Albert Heijn de kinderen uitnodigt om daar hun schoen te zetten, schoot mij te binnen dat ik afgelopen voorjaar 'goedkope' Eftelingkaartjes had gekocht dankzij een aktie van AH. Kaartjes die wel uiterlijk 19 november moesten worden gebruikt.
Tijd zat, dacht ik toen. Maar dat is dus niet zo, want ik besefte ineens dat de kaartjes nog altijd onaangeroerd in de kast lagen en het het komend weekend 20 november was.

Ik besloot woensdag vrij te nemen en Bastiaan direkt na zijn halve schooldag de auto in te sleuren om rap naar Kaatsheuvel af te reizen. Wilma heeft niks met achtbanen en schommelende piratenschepen, dus die bleef lekker thuis.

We kwamen om half 2 bij het pretpark aan en liepen pas na zessen de poort weer uit. Meer dan viereneenhalf uur hebben we gewiebeld, geschommeld, gesjeesd en - vooral toen het al donker begon te worden - de sprookjessfeer opgesnoven. Het enige verschil met een 'normale' pretparkdag was dat we nergens drie kwartier of langer in de rij hoefden te staan. We liepen overal zo door en deden sommige attracties daarom wel vier of vijf keer achter elkaar.

Een optimale benutting van de tijd dus. Een paar dagen ervoor was ik nog bang dat ik de kaartjes voor 'Jan met de korte achternaam' had aangeschaft, maar we hebben ze gelukkig nog voor 'Jan met de lange nek' gebruikt...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten