donderdag 25 februari 2010

Overstappen

De Olympische Winterspelen zijn inmiddels zo'n twee weken bezig en telkens wanneer ik de TV aanzet zie ik sneeuw of ijs. Of ze nou 'langlopen' of een helling afsjezen op ski's, rodelen, curlen of schaatsen, alles ziet er even ijzig en koud uit. Ik zie eigenlijk weinig verschil tussen onze TV en het vriesvak van de koelkast (al heeft die laatste geen flatscreen). Nou vind ik de Winterspelem normaal gesproken best leuk, maar nu de Nederlandse winter dit jaar wel erg lang duurt begin ik die koude plaatjes wel een beetje zat te worden hoor. Van mij mogen we snel de overstap maken naar het volgende seizoen...

Over overstappen gesproken. Eergisteren raakten op de koude ijsbaan de gemoederen flink verhit, toen Sven Kramer door zijn coach Kemkers verrkeerde baan in werd gestuurd en hij werd gediskwalificeerd. Tot dat moment leek het een hele knappe, maar wel 'saaie' overwinning te worden waar we nauwelijks nog warm of koud van werden. Maar dankzij de blunder raakte het hele land opgewonden. Ik zag op internet trouwens een heel leuk simpel geintje, dat ik gemakshalve maar even heb gejat...

Laat het nu maar voorjaar worden hoor. Daar krijgen we weer wat energie van! Want de weerstand neemt ook aardig af nu. Bij ons thuis lagen we de afgelopen week allemaal een poosje misselijk in bed. Ik ben die winter zat. Afgelopen weekend zelfs spuugzat..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten