donderdag 2 oktober 2008

Zwempak

Toen we laatst met z'n drietjes naar het zwembad gingen, wist Wilma niet welk zwempak ze moest aandoen en vroeg ze Bastiaan om advies. Toen ze haar favoriete zwemoutfit aan Bastiaan liet zien, zei hij 'ik vind dit zwempak schitterend', waarna hij enthousiast riep 'hee, er zit zelfs een ingebouwde bh in!'.

Ik moest meteen denken aan toen ik zelf nog een klein jochie was. Toen ik - ergens in de jaren zestig - bladerde in de Wehkamp-gids en op de pagina's met corsetten was beland, riep ik verbaasd uit dat er ook bh-pakken bestonden...

Maar Nicole maakte het destijds nog bonter. Mijn moeder had op de bovenverdieping wat gewassen ondergoed te drogen gehangen. Toen m'n destijds kleine zus dat ontdekte riep ze 'hé mamma, je borsten hangen boven over de trapleuning'.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten