donderdag 27 maart 2008

Ringtone

Ik ben geen man van principes. Eigenlijk heb ik uit geen principe geen principes. Je wordt er immers toch maar mee om je oren geslagen. Zoals onlangs, toen ik tikte dat ik (uit principe?) geen internet op m’n mobiel wilde. We zijn nog geen twee maanden verder en nou heb ik zo’n ding. Nou ja, ik kan er voorlopig weer even mee vooruit, in principe dan.

Bastiaan was zeer geïnteresseerd in pappa’s telefoon. Je kan tegenwoordig ook zo veel met allerlei soorten geluidjes, als ringtone enzo.

Omdat ik begin deze week schrok van een wel erg luidruchtige beltoon, die er blijkbaar standaard was opgezet, besloot ik een ander geluidje in te stellen. Ik kwam in het menu allerlei exotische namen van ringtones en muziekjes tegen, zoals ‘Alouette’, ‘Ascending Chimes’, maar ook een ‘Dog-bark’. Vervolgens kwam ik de toon ‘Bas’ tegen. Dat leek me wel wat, zo’n geluid van een basgitaar of vergelijkbaar instrument.

Maar toen ik het aanklikte hoorde ik geen bastoon, maar een kinderstem die zei ‘O, daar ben je al…’.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten