donderdag 2 augustus 2012

Gebruiksaanwijzing

28 graden geeft de thermometer vanmiddag aan. De kinderen zijn naar het zwembad, de andere volwassenen boodschappen doen in het dorp en ik zit hier onder de parasol met een Hertog Jan naast me (uit de fabriek waar we eerder deze week een rondleiding kregen). Straks neem ik met de kinderen een duik in het meertje op de camping.

Met grote regelmaat wandelen we in het bos aan de overkant van de camping en pretpark-plezier en terras-bezoekjes doen de rest. Kortom: het leven is goed.

Gisteren hebben we in Roermond een Skottelbraai gekocht; zo'n handig ding waarmee je op de camping of in de tuin in een handomdraai kan wokken, barbecueen en bijvoorbeeld ook pizza's kan bakken.

Dat laatste hebben we zojuist uitgeprobeerd en was een succes, ondanks de niet zo duidelijke gebruiksaanwijzing op de Skottelbraai-doos.

Inmiddels is mijn bier op en zijn de anderen terug. En ik heb het warm. Mijn gebruiksaanwijzing is in dat geval duidelijk. Ik ga een duik nemen, voor ik straks braai...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten