donderdag 11 oktober 2007

Handtekening

Vorige week was ex-president Clinton in Rotterdam. In boekhandel Donner signeerde hij zijn boek 'Geef'. Het was natuurlijk dringen geblazen daar. Maar ik ben er niet in de rij gaan staan. Niet dat ik me er te groot voor voel hoor... Ik zou best in de rij gaan staan wanneer het een persoon zou betreffen die echt iets te betekenen had in de wereld; een echte topper.

Nu ik het over toppers heb, een paar jaar terug heb ik, in een zaak aan hetzelfde plein als Donner, samen met Bastiaan de handtekeningen weten te bemachtigen van René Froger, Gerard Joling en Gordon. En nou weet ik wel dat Geer en Goor boeren en scheten laten, maar die Clinton is natuurlijk ook een kerel die wel eens iets heeft gedaan dat het daglicht (en zijn echtgenote) niet kon verdragen.


Zou hij in Donner zijn sigaartje bij zich hebben gehad trouwens? Je mag in de boekhandel immers niet róken...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten