donderdag 13 september 2007

Klussen met foutjes


Ik ben thuis weer eens aan het klussen geslagen. De zolder wordt compleet gerenoveerd. Klinkt chique, maar ik bedoel eigenlijk dat ik de boel aan het witten ben en laminaat leg (in die volgorde; ik pak het planmatig aan..).
Tot op heden gaat het prima. Maar ach, eigenlijk breng je dit soort klussen altijd wel succesvol tot een einde. Ookal weet je zelf dat er ‘onderweg’ wat dingetjes niet helemaal zijn gegaan zoals je verwachtte, zoals een hoekje waarbij het witsel niet helemaal dekt of een lami- met een iets groter naadje. Maar vaak weet en ziet dus alleen de kusser zélf dat.
Waarschijnlijk dacht degene die onlangs een wervende tekst moest aanbrengen op een auto van Breur dat ook. ‘Ik wéét dat ik een foutje heb gemaakt, maar waarschijnlijk valt het niemand op…’

O, wat had ik graag het gezicht van die vent gezien op het moment dat hij zich zijn vergissing realiseerde…
In ieder geval worden hiermee ook mensen met dyslexie van harte uitgenodigd om te solliciteren!